nedelja, 2. september 2012

Inventura

...poletje se baje poslavlja in čas je za inventuro:-) Saj ne da ga bom kaj preveč pogrešala, par zadev si pa kljub vsemu zasluži zabeležko:
*če sploh kdaj, smo se letos do sitega in še čez najedli paradižnika, paprike in jajčevcev. Nimam pojma, kaj sem delala z njimi:-)))




 Sumim, da so krivi "duhovi" - kopreno (tomatenvlies) sem narezala na kose in navezala na palice. Ves maj so bili na toplem in ko sem jih v začetku junija odkrila, so že imeli plodove. Simon je vsem razlagal, da imamo na vrtu duhove:-))) Paprika in jajčevci so bili v mini rastlinjaku, ki ga je S. kupil zgodaj spomladi za solato. In drugo leto grem spet v isto vrtnarijo:-)


Čeprav ne dam kaj veliko na "oh in ah sorte" in cepljene sadike, saj se nikoli niso kaj preveč izkazale, sem bila prav presenečena, ko sem v začetku avgusta našla na vrtu prave velikane. Spomnim se, da mi je vrtnarka razlagala o neki sorti, ampak kupila sem različne in nisem niti vedela, kje so. Posamezni plodovi so tehtali čez kilogram, največ pa je približno takih kot tale na vagi. Prsti so pa Simonovi:-)))

*kljub suši smo se že od začetka julija pasli okrog dveh ogromnih grmov robid. Sicer nisem tehtala plodov, sem pa v sokovniku nakuhala 20 litrov čistega sirupa. Sedaj gredo h koncu, kljub vsemu pa še vsak dan naberem vsaj skodelico.




*avgusta začnejo zoreti jesenske lepotice:



Od vsega sadja se bomo letos najedli le drobiža. Ostalo sta obrala mraz in suša.Treba bo posaditi
več. Že jeseni bom posadila borovnice, da naši edini ne bo več dolgčas:-))

*odkar Tedyja več ni, še nisem šla na sprehod. Očitno sem druge dobro pripravila na to, da bomo enkrat ostali brez njega, mene je pa sesulo. Simon vsak dan vpraša, kdaj gremo po drugega...bomo šli, vendar šele spomladi. Po malo kosmato kepo, ki nam bo spet naredila veliko veselja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar