sobota, 10. april 2010

Ko te prime, da bi delal...

...sedi in počakaj, da te mine :-))
Od prejšnjega vikenda in šivanja košare sem razmišljala, da bom zdaj 5 iglic za štumfke res dokončno zamenjala za šivanke. Kup blaga se veča in nujno rabim kako novo majčko in tuniko z modernimi afriškimi barvami in vzorci.

Začetek je bil obetaven, prav fajn sem se igrala s skravžlanimi robovi moje nove tunike:

Ko sem povlekla še zadnje centimetre, pa je v mašini začelo ropotati...profesionalna žilica mi ni dala miru in sem takoj pograbila izvijač in.........in se še pravi čas spomnila, da ima moja igrača še garancijo in serviser ne bo imel prav nobenega razumevanja za mojo radovednost...

Ta kup bo torej hočeš - nočeš počakal na popravljeno entlarco


Bom pa zdaj vsaj brez slabe vesti naprej motala štumfke, kar pa tudi ni tako slabo, ne?

3 komentarji:

  1. Revcaaa :) Zdaj pa "moraš" štumfe štrikat :)))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem si ogledala te skravžlane robove. Dobra tunika. Zdaj pa spet nazaj k zoknom kaj, sigurno ti je zelo hudo :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. ja res ne vem, ali se mi bolj smili kup (noro dobrih vzorcev) blaga, ki mora čakat, ali iglice, ki jim grozi, da bodo pregorele :))

    tunika je mega.

    OdgovoriIzbriši