sobota, 17. april 2010

Dinozavri in (pra)ljudje



Po delovnem čistilnem dopoldnevu (da bomo mali in veliki šolarji 26. 4. lahko doma) smo seveda morali peljati nosove v Arboretum. Tamal je že od prejšnjega vikenda kuhal mulo...menda ja ne bo on edini na šoli, ki jih ne bo videl.
Sanje o prijetnem in predvsem mirnem sprehodu so se razblinile še preden nam je uspelo priti do prvega dinozavra...
Čisto resno: dinozavri so mega in res smo uživali ob ogledovanju! Ob vsakem je bila tabla s podatki in mulc je kot za šalo prebiral letnice, čeprav se mu pri branju še zelo zatika.

Vse ostalo pa........hmmmm.......kot zaprisežena pasjeljubka sem samo debelo gledala, kako se kosmatinci sprehajajo med gredicami, lulajo na tulipane, se smukajo med igrali, hodijo od otroka do otroka...po parku pa table - pse na vrvice, tastari pa nič! Ob vsakem dinotu je prošnja, naj ne plezamo po dinozavrih, pa so z vsakega od njih viseli grozdi malih in tistih malo večjih otrok....tastari pa nič!
Narobe svet? Očitno sem totalno neprilagojena - tudi ob dopoldanski čistilni akciji sem se spraševala, čemu služi - ali bo jutri kaj drugače? Popoldan pa sem se prepričala, da ne bo. Škoda.

2 komentarja:

  1. Ja, določene ljudi bi bilo potrebno vzgojit, čeprav so že odrasli. Tudi jaz enostavno ne morem razumeti določenih zadev. In poleg tega me je že zdaj groza, ker se taki starši ne zavedajo, da bodo njihovi otroci še veliko hujši in bodo še manj kaj spoštovali in bodo želeli preko trupel.

    Ta dinozaver pa je prav zabaven na tej fotografiji.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, a ste tud vi včeraj občudovali dinote? Sama pravkar dajem slike na računalnik ;)
    To o psih in plezanju pa tudi mene moti, pa tud to, da vsi mislijo da so edini in če se slikaš niti ne počakajo, niti se ne umaknejo.
    Kaj češ, z eno čistilno akcijo ne bomo očistili naše ljube dežele. Po moje tisti, ki najbolj smetijo, niti niso šli v akcijo.

    OdgovoriIzbriši