torek, 15. december 2009

Francoska kuhinja

Glede na to, da sem pred kratkim nabavila nujno potrebne sestavine,moj (pre)dragi se je potrudil in jih narezal na primerne kose (heheh saj me ne zebe, res ne):

smo spet malo kuhali:
za ljubiteljico roza barve, ki v teh dneh praznuje:

in eden kar tako, v bolj umirjenih barvah:

Nadaljevanje sledi čez vikend:-)))

4 komentarji:

  1. Človek bi mislil, da se s tistimi štori pripravljaš na kurjenje kamina, ne pa kuhanje svile :))))) Saj veš.. tisti prvi je tooook lepe barve :)))
    Sem pa ravno včeraj pospravljala moj predal z rutami in šali, in ugotovila, da imam toliko tvojih lepotičk tam notri, da sem si kar hitro naredila plan, kako bom vse v kratkem pokazala javnosti.. beri službi :) Mi je bilo kar malo nerodno, ker sem čisto pozabila na svileno filcane lepotičke, ki jih imam doma.

    OdgovoriIzbriši
  2. zdaj je pravi čas za filc, moj je tudi od včeraj za vratom:-))) in tako greje!

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) jaz pa nisem pozabila na Nelyine svilčke :)) in prav vedno lepo ogrejejo vrat :)

    OdgovoriIzbriši