torek, 23. junij 2015

Prvo poletno "pecivo": vrtnica, sivka in rožmarin

V omari je ostalo le še nekaj koščkov mila - skrajni čas, da ponovno odprem čarovniško kuh´no...

 Od lani je ostalo pol kozarca sivkinih cvetov, ki so še vedno močno dišali. Zato sem dodala suhe cvetne lističe dišeče vrtnice, prelila z olivnim oljem in za 3 tedne postavila na okensko polico.
V dišeče olje sem dodala še kokosovo, karitejevo in kakavovo maslo, na koncu še jojoba olje in et. olje vrtnice, rožmarina in nekaj kapljic sivkinega. Sivka ima močan vonj in ga ne maram, zato sem lani sivkino milo do zadnjega kosa "dala stran", letos pa sem imela srečno roko in milo čudovito diši po "poletju".


Višek mase sem ulila v "rožice", ki bodo rojstnodnevno darilo namesto šopka:



Zdaj je pravi čas za pripravo maceratov - oljnih izvlečkov. Lani sem iz čistega firbca namočila ognjičeve cvetove in naredila mazilo, ki se je izkazalo kot zelo uporabno ( po sončenju, razpokane ustnice, roke, namesto mleka za telo na mokri koži, praske,....res je super). Ker ga je že davno zmanjkalo, si bom letos naredila zalogo, ki bo zdržala do naslednjega poletja:)

Trenutno namakam ognjičeve in kamilične cvetove, rman, marjetice in nekaj listov melise za mazilo...  spet babji firbec, kaj pa drugega :).  V "praznem" kozarčku se namaka vanilija (moram dodati še nekaj strokov) v sončničnem olju...za moje najljubše čokoladno milo :)



Priprava macerata je enostavna, na netu je mali miljon takšnih in drugačnih zapisov...Ker imam slabe izkušnje s svežimi zelišči, jih najprej posušim, šele nato jih namočim v olje. Prav tako se mi ne zdi primerno puščati olja poleti na žgočem soncu, kot se priporoča, zato raje podaljšam čas namakanja in kozarec pustim na svetli okenski polici v prostoru.


2 komentarja: