petek, 11. april 2014

Black&white

...tisti čokoladni žajfasti koščki mi (kot ponavadi) niso dali miru - nujno je bilo treba poskusit še enkrat:-)))
Tokrat sem uporabila mešanico kokosovega in babassu olja ter kakavovega masla, tako da je milo ostalo belo, za povrh pa sem zadnjih nekaj žlic mase "pobarvala" s kakavom:


Tokrat pa je uspelo! Čez dva meseca prav gotovo ne bom imela čokoladnih rok...zdaj jih bo pa potrebno skriti, da mi jih kdo ne poje:-)))

6 komentarjev:

  1. Lepi srčki, lepi! A si to pot delala brez olivnega olja al kako?

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala:-)
    ja, ker uporabljam hladno stiskano - domače olivno olje z Lošinja (verjetno bi pa šlo tudi s kupljenim ekstra deviškim), so mila rumena, včasih tudi vleče na zeleno. Olivno olje je (vsaj po informacijah, ki sem jih našla na netu) zelo dobro za kakovost mila, vendar obarva mešanico. Tokrat sem za osnovo vzela kokosovo maslo, zdaj pa čakam, da mine vsaj 6 tednov....šele takrat bom vedela, kako bo. Ta del opravila z mi je najmanj všeč:-)))) Mularija je pa seveda navdušena...imeli bi še mangovo milo, pa avokadovo, pa s korenčkom, pa........na koncu pa nastane iz tega drag špas:-)))) Zaenkrat eksperimentiram z znanimi sestavinami, pa sem kljub vsemu "pokvarila" za kilogram mila. Se zgodi...na svojih napakah se vedno največ naučim...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, sprašujem zato, ker nismo še nikoli delali mila brez olivnega olja, pa zdaj vidim, da bi najbrž tudi šlo. Poročaj po 6tih tednih kako so uspela.
      Hvala :))

      Izbriši
  3. joj kaj vidim, čaramo tudi z milom... pa nič se ne javiš, moram kar tako zvedeti ... lep topel pozdravček

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pozdravljena!
      ja, babji firbec me je zapeljal še v žajfaste vode:-) Kot vidim, tebe tudi! Jaz sem še vajenka, ti si pa že mojstrica:-))

      Izbriši