nedelja, 22. april 2012

Že spet santa Barbara...

...je rekel mulc, ko sem z vrta prinesla oskubljene peclje:-))) Letos je malo pohitela, verjetno zato, ker sem jo (končno) z neuglednega kota presadila na gredo. Sezona bo še dolga...


 Recept za rabarbarino-jabolčno pito sem objavila tule.

7 komentarjev:

  1. Ob objavi je bil verjetno pospravljeni del še večji :) tudi mi se danes crkljamo z neko bananino pito, je prinesla tašča za sladico. njamsi :)
    Aja, semena pa lahko prineseš, ni treba pošiljat. Jaz ti pa rojžco izkopljem :)

    OdgovoriIzbriši
  2. hej, včeraj sem poslala...ni panike, naj vam lepo zraste:-))
    a imaš recept, kup banan se potika po kuhinji, pa nimam ideje

    OdgovoriIzbriši
  3. Tašča je rekla, da je delala po receptu Damjana iz včerajšnjega sobotnega popoldneva. Kuharija se začne tam nekje na 15:50 v tem videu http://tvslo.si/predvajaj/#ava2.134544148;;
    grem zdaj še jaz gledat :)

    OdgovoriIzbriši
  4. lej, tule je pa recept :) http://www.rtvslo.si/sobotnopopoldne/novice/arhiv/29

    OdgovoriIzbriši
  5. Ker nam je po poplavi v vrtu rabarbara zgnila, sem letos kupila novo sadiko in jo posadila v gredico, ki jo negujeva skupaj s sinom. Zaenkrat je listje še premajhno, da bi lahko delala pecivo, ampak ko bo čas ... sem shranila recept. Moj tamali je navdušen nad takimi podvigi.

    OdgovoriIzbriši
  6. ufffff, tole mora biti njams... Santa Barbara :)

    OdgovoriIzbriši