četrtek, 30. junij 2011

Še ena reciklirana...

...nakupovalka: spodnji del iz premalih hlač, bambus iz stare posteljnine...všeč mi je. In končno imam urezano tudi svojo, bil je že skrajni čas!
Danes sem se peljala mimo obeh Kilometrov v BTC - madonca sem karakter:-)))) mogoče mi bo celo uspelo zdržat do konca poletja, da pošijem domačo zalogo.
P.S. Zahvaljujem se vsem za komentarje, žal se nisem mogla zahvaliti drugače kot tako. Res ne vem, kaj se blogger heca z mano...

5 komentarjev:

  1. Super, da si prišla do svoje torbe, bambus je zakon ;)
    Pa še 1x hvala za recept za pito, jo pridno pečem in moji pridno jejo ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. To pa je za pohvalit,da si šla mimo trgovine in NE zavila vanjo.
    Mi poveš recept?

    Sicer pa super torba in zelo uporabna.

    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Torba je super. Kar pa se blogerja tiče, pa poskusi s kakšnim drugim brskalnikom. Z internet explorerjem ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  4. Si v duhu novega zakona in recikliraš! Super ideja!!

    Pa čestitke za karakter, mimo trgovine je težko, če imajo kaj takega, kar je tvoja manija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe torbice nastajajo pri tebi. Ko jih v živo vidiš, so pa še lepše :)

    OdgovoriIzbriši