nedelja, 10. oktober 2010

Nove barve...

...moj okus se rahlo spreminja:-)) Sicer imam rjavo še vedno zelo rada, ampak tukaj me že nosi nekam v sivo-vijolično vesolje:




Pisani puli bo zgleda favorit letošnje zime. Zdaj me čaka še prav nič ustvarjalno opravilo - robljenje...

4 komentarji:

  1. Všečne barve. Pa še fine so za kombinirati. In vedno moderne...

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, ja no.. šiviljsko si nadvse pridna, ampak barve pa res ne vem, kje pobiraš :) A nimajo nič bolj živega v metraži??? :))))) Saj vem, tvoje so in tebi čisto dobro stojijo. Jaz pa grem takale samo v službo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je od lani tako dobra sivo-rdeča kombinacija in čeprav sem imela sivo za tako turobno, se da res dobro kombinirat. Robljenje pa verjamem, da ni vrhunec ustvarjanja :))

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala!
    heheh Sonja, saj me poznaš - obožujem "ubite barve" in tudi jaz bom šla v tem samo v službo (doma sem v trenirki:-)))

    OdgovoriIzbriši