torek, 28. september 2010

Brez rjave pač ne gre:-)

...zdaj pa v omari res ni več rjavega blaga!
Velika pižama za nečaka, mala za Simona:



Zemlja in ogenj:

6 komentarjev:

  1. si prepričana, da ga je zmanjkalo? ker potem moraš nujno, ampak nujno - v nabavo:))
    super stvari delaš.

    OdgovoriIzbriši
  2. :-))) čist zares ga ni več! In ga nekaj časa ne bo - bomo šivali v drugih barvah:-))
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  3. So mi že včeraj padle v oči tvoje toaletne torbice, zelo lepo blago, pižame in te kapuce pa so itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem pa za ziher prepričana,da ga je v tisti omari pri vratih na spodnji polici pod škatlo še malo,................

    Super je vse po vrsti.
    Mi kar malo slabo vest delaš s pižamami.
    Ker moji jih pod nujno potrebujejo.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe šivarije ustvarjaš. Rjavo-oranžna je pa itak hit kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala!
    Valentina, tam spodaj skrivam volno za nogavice:-)))
    Zdaj šivamo druge barve, modrega je še malo

    OdgovoriIzbriši