ponedeljek, 7. junij 2010

Nov teden

Pretekli teden bo treba čimprej pozabiti: v ponedeljek sva ob tem času s Simonom ugotavljala, kako je lahko že zjutraj tako zelo utrujen in ga vse boli, če je pa cel vikend počival...sredi tedna pa je pristal v bolnišnici s hudo pljučnico! Zdaj je že bolje in upam, da bo kmalu doma.
Sinoči sem se že toliko umirila, da sem spet začela ustvarjati, tokrat zase:



4 komentarji:

  1. Oooo, lej jo no, kok bo fajn oblečena. Sem ti kar fouš, ko si tok pridna.
    Simon pa upam, da bo kmalu bolje in doma.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ti revež ti ):...želim mu čimprejšnje okrevanje.
    Zdaj čas za sladoled, ne pa za antibiotike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz želim čimprejšnje okrevanje in tale tvoj akiklica mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Simonu želim hitro okrevanje.Tebi pa vse pohvale za šivarije.

    lp;Valentina

    OdgovoriIzbriši