sobota, 1. oktober 2011

Indijansko poletje

Najljubši letni čas zame je že od nekdaj jesen. Kljub temu, da se začne novo šolsko leto in se s tem odpreta dve fronti: moja in Simonova, dopust je samo še spomin, nikoli ni časa za vse, kar bi želela narediti...vsako leto znova se narava obleče v razkošne barve, ki se jih kar ne morem nagledati...Letošnji september je pa zelo poseben - kljub dolgim sencam na vrtu termometer na terasi popoldan kaže neverjetnih 26 stopinj in sploh se nam ne mudi v hišo.
Da pa me ne bi čez par dni na terasi zeblo, sem le poskrbela: malo sem pokombinirala ostanke in pulover barvno uskladila s štirimi spodnjimi deli:-)))
 Moja asistentka vsak popoldan budno pazi, da ji slučajno kaj ne uide...tako je že domača, da se psu več ne ljubi laufat za njo:-))) Po letu in pol, odkar je na hrani pri nas, mi jo je pred dnevi končno uspelo pobožat! Baje je bilo prijetno, saj mi je od takrat stalno za petami in pride za mano v hišo...kako bomo uredili s psom, še ne vem...bo pa zagotovo zelo zanimivo:-)))

2 komentarja:

  1. Iii, jaz tudi rabim kak tak pulover :))) Saj si ga znam sama narest, samo brcnit me mora nekdo, da se premaknem :))))
    Wauu, to pa je uspeh. Da se ti je pustila pobožat :) Mogoče je bila res navajena grobosti, da je tako dolgo rabila. a potem naslednjič z nami notri kavo pije :) črnuhinja.
    a veš, da k nam pa sosedov oranžko hodi? je hotel prejle kar z mano noter v hišo :) sem ga malo nahranila in pobožala, pa bi me kar za svojo vzel.

    OdgovoriIzbriši
  2. Letošnja jesen nas res tako prijetno boža, da je pravi raj. Kolikor se le da, sem zunaj, tudi če kaj delam, samo da je zunaj. Vsekakor pa ob večerih in jutrih še kako prav pridejo takšne kapucaste zadeve, sama jih imam zelo rada.

    OdgovoriIzbriši