sobota, 8. oktober 2011

Pospravljam... pospravljeno!

...skoraj bo minilo leto, odkar sem se hvalila s tole vrečo. Napletla sem za žakelj nogavičk, ki že grejejo nove lastnike. Pletenje nogavičk je prava terapija - med štetjem zank in opazovanjem vzorca, ki nastaja, si odpočijem in zberem svoje misli. Verjetno nikoli ne bom odnehala, saj se vedno najdejo kanditati ali kandidatke z mrzlimi nogami:-)))
7 paketov iz gromozanske vreče mi je ostalo.

Volno na sliki prodam:  2,5 EUR paket s 4 štrenami. Volna je Hoferjeva, prvovrstna, lepo se nosi in se pere v pralnem stroju. Sestava: 75% volna in 25 poliamid. Za nogavice do št. 44 potrebujete 100 g volne - 2 štreni (polovico paketa). Ker se ti vzorci in barve že preveč ponavljajo, z nogavičkami nimam več pravega veselja in mi volna ostaja. Če kupite vseh 7 paketov, podarim 4 štrene volne.
VOLNA JE PRODANA!
Spomladi sem si napletla majčko iz bombaža. Ostalo mi je 70 dag bombažne preje slonokoščene barve (20 EUR): PRODANO!



Ostanke, ki so se mi nabrali, pa podarim :    PODARJENO!

3 komentarji:

  1. Uhh, ti pa pošteno pospravljaš :) mene tvoje nogavičke prav lepo grejejo v noge ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. ŠE IMASTE KAJ VOLNE ALI OSTANKOV'
    LP
    MILENA
    PIŠITE MI NA
    milenap1970@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. pa jaz bi tudi vprašala za volno

    OdgovoriIzbriši