sreda, 19. oktober 2011

Dišeče...

...iz toplih dni:-))

Trenutno vsak večer uživam ob dišečem melisinem čaju. Letos je bilo vroče in ima še posebno močno aromo. Nasušila sem pa precej: meliso, meto, limonin timijan, akacijino cvetje, bezeg, lipo, plahtico, kamilice in ognjičeve cvetove - za štiri polne predale v kletni kuhinji:-) Šipek pa smo pred kratkim posadili, tako da bo - upam - čez par let pri roki:-)) Kot najbolj priročne za shranjevanje so se izkazale flaše od moje druge razvade - Nescafe.

Čajnik imam že ugledan, ker pa čez slab mesec dni praznujem, se bom pustila presenetit:-))))

Razen čaja sem posušila tudi timijan, zeleno in peteršilj ter mešanico za pico: origano - domač in divji z Lošinja, žajbelj, šetraj in majaron - božansko!

3 komentarji:

  1. Zavidanja vredno!! Občudujem vse, ki se spoznate na domače čajčke!! No, jaz sem tudi posušila origano in žajbelj s hvara, pa lovor s Pašmana in baziliko ter timijan z vrta. se učim...

    OdgovoriIzbriši
  2. Do mene dišijo tile poletni shranki ;).
    Želim ti,da z njimi preženeš vse polne noske in nepoklicane bacile :).


    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji poletni shranki bogatijo tudi mojo kuhinjo. Jih imam kar stalno pri roki, da ne bi pozabila kdaj izboljšati jedi z njimi :)
    sploh se ne da primerjati s kupljenimi.

    OdgovoriIzbriši