torek, 25. avgust 2015

Ognjič v novi preobleki...

....čas je za novo žajfco :)

Že od junija pridno sušim in namakam ognjičeve cvetove. Seveda se suši in namaka še vse ostalo: sivka, kamilice, laški smilj,...okenske police so polne kozarcev, domači me že malo čudno gledajo:)

Pred dnevi sem pospravila prve kozarce:


Ta serija je "najtežja" do zdaj - milo sem naredila iz  2 kg olja in masla: približno polovica olivno in sončnično olje z namočenimi zelišči in po četrtina kokosovo in shea maslo. Posmukala sem najlepše cvetove jih za povrh zamešala v milo. Komaj čakam, da dozori...

5 komentarjev:

  1. Ne vem, če ne bi ugriznila v to :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ne bi, zdaj nič lepo ne diši :) Dobič košček v DEkanih :)

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna mila, in seveda zelo dobra za uporabo,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno, zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši