četrtek, 6. avgust 2015

Iz vročine v vročino...

...in ni še videti konca .(
Hecno, še nikoli nisem tako željno pričakovala septembra kot letos. Vročine ne prenašam in "moja astma"se nikakor noče umiriti, ker je enostavno prevroče. Na morju je bilo vroče, zdaj doma pa je še bolj...letos se  tudi smokev ne bom najedla, zaradi suše so drevesa v boju za preživetje  odvrgla večino plodov .(

Zato se na hladnem v dnevni sobi ukvarjam z mehkim kupčkom :), ki bi naj postal velikanska ruta, ampak do takrat je še daaaaleeeeč:

Letos bo jajčevcev manj, zato jih predelam sproti v namaz, ki se ga da jesti kar iz kozarca, pravzaprav moram biti zelo hitra, da še kaj ulovim:


Recept sem si prepisala že pozimi in če še koga zamika, tukaj so sestavine:
3-4 srednje veliki jajčevci (prebodemo z zobotrebcem in spečemo v pečici, pribl. 3/4 ure na 180 st.), 3 žlice tahinija, malo limoninega soka, poper, sol, 1-2  žlici olivnega olja, malo peteršilja. Ohlajene jajčevce olupimo, sredico z vsem ostalim damo v mešalnik in zmiksamo.


Sivkino milo je končno dobilo "obliko"...da ne nosim okoli vedno v papir zavitih koščkov:



Na hladno sem že pospravila šentjanževo olje, macerirata se ognjič in smilj za novo poletno milo...pospravila sem po šivalnici in ukrojila krila zase...iščem si delo  po bajti...

Skrivanje pred vročino ni nujno slabo, vendar bi vseeno raje uživala zunaj na terasi.

2 komentarja:

  1. Zelo mi je všeč barva nastajajoče rute (moje najljubše barve).
    Namaz iz melancan bi tudi jaz zelo rada "mazala", mogoče ga naredim te dni.
    Ja, ta vročina... bi bil že čas, da popusti in da malo globlje zadihamo.
    LP s Krasa
    Ljuba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljena,
      res je čas, da vročina popusti, na Krasu je verjetno še huje kot na vzhodu...ruta pa raste:)
      pozdrav s Štajerske
      Zdenka

      Izbriši