četrtek, 1. september 2011

Vsak začetek je težak...

....moji podopustniški šiviljski začetki pa so še posebno problematični. Najdem sto in en izgovor...sicer mi ni treba, ampak če kupim blago za Simonove jope in trenirke, nočem potem kupovati še oblačil.
Še vedno je pravo poletje in sem vsak prosti trenutek zunaj: na terasi, na vrtu, na kolesu, na sprehodu...povsod, le v bajti ne...
Za ogrevanje je nastala vreča za športno opremo, da se ve, čigava je vsebina...mulc je zadovoljen, ker ima unikatno culico, jaz pa tudi, ker sem spet porabila kupček, ki sem jih že večkrat preložila:-)

2 komentarja:

  1. me kar malo nostalgija grabi, ko berem te objave... no, vseeno nimam nič proti, da smo že na faksu in še en mesec počitnic bo prav pasal :)
    luštno, fajn je, da znajo prestolonasledniki ceniti delo svojih mamic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Viš no, tudi pri nas bo treba kaj takega zašit :) za športno, pa za copate.. :)
    Lepo si podpisala vrečo.

    OdgovoriIzbriši