ponedeljek, 5. julij 2010

Zeleno,

...ki te ljubim zeleno...

Otroka so "ugrabili" gusarji, pa sem se odločila malo pospravit po šivalnici, predvsem pa odnesti lego kocke, ker se skoraj ni več dalo priti do šivalnega stroja :-)) Simon je imel včeraj strašen "rajzefiber" in če bi kot druge dni zahtevala, da pospravi za sabo, bi sigurno do polnoči norel po bajti.
Med prelaganjem krame so mi na glavo (dobesedno) padle barve za tekstil....in da sama pred sabo opravičim nakup dragih šablon za svilo, sem začela pacati...najprej za probo na novi spalni srajci in eni malo šlampasto zašiti Simonovi majčki, ki jo bo imel le za spanje:



Rezultat mi je bil zelo všeč, zato sem zašila in poštemplala še eno:

8 komentarjev:

  1. waaaaaaa, sploh zadnja je super... a pr vas sam spite v takšnih čudovitih majčkah? ja, seveda... gotovo prinesejo lepe sanje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauuuuuuuuuuuuu, kok dobre šablone. tole bi pa jaz tudi.. tistih doma sem se že malo naveličala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala! Hja, vsaj za nekaj do dobre...do svile nikakor ne morem priti (beri: ni volje, ni inspiracije...pustimo času čas...)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res luštne tele zelene majčke ... so take prikupne meni všečne barve pa da o šablonah ne govorim ... ker se prav lepo podajo na te zelene odtenke ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izpade tole, res so super šablone.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kakšne super majčke, šablone so pa sloh uau, ti si jih pa res odlično uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Že barvna kombinacija mi je lepa, umirjena, da bi imela pa še spalni komplet, uuuaaaauuu:)
    Jaz rada nosim kratke hlače in majčko brez rokavov, spalne srajčke sem nekako prerastla, hihi

    OdgovoriIzbriši