petek, 9. julij 2010

Poletno cvetje

Končno sem našla čas, da se lotim malih torbičk, s katerimi me je pred tedni dražila Sonja. Spominjajo me na pisan cvetlični vrt, na cinije, ki so z astrami moje najljubše poletne cvetlice.
Navodila sem našla tukaj .



nastalo bo še nekaj klonov:

Doma imam še sive in modre cvetlice - z različnimi barvami zadrg in robnih trakov bom poskrbela za "originalnost":-)))) Blago - zarobljene prte - sem kupila na razprodaji v bližnji Qlandiji.

Žal je naš gusar že v sredo predčasno končal gusarsko pustolovščino. Na kopališču mu je ob učenju skoka na glavo spodrsnilo in je z zobmi udaril po ploščicah...Stalno enko je v roki nesel pokazat plavalnemu učitelju in stekla je akcija...čez dobro uro mu jo je zobozdravnica že "posadila nazaj". Hitra in predvsem pravilna reakcija spremljevalcev ter malo sreče (vsi potrebni so bili ob pol sedmih popoldan še v službi) nam daje upanje, da se bo vse dobro končalo. Priznam, nikoli še nisem slišala, da bi se stalni zobje "sadili nazaj" in se mi je ob vaditeljevem klicu kar stemnilo pred očmi...

Doma pa že drugi dan tečejo solze...mulc bi šel takoj nazaj...in je revež od vsega hudega dobil še vročino :-(

12 komentarjev:

  1. Čudovita je tudi tvoja kolekcija, sedaj že dve dražita :-))
    Sadili ste zobe, to pa je tudi zame nekaj novega, čiprejšnje okrevanje želim!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauu kakšna kolekcija...
    Jap komplikacije takrat ,ko ni treba. Držim pesti, da bo vse o.k.!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojoj, tvojemu gusarju pa res ni dolgčas :( Naj se vse izteče kar najbolje!

    Torbice so pa super :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si to zašila. In toliko!! Tudi mene je Sonja zdražila s tole luštkano torbico, ampak še nisem prišla do tega da bi preizkusila modelček. Tudi blago je luštkano. Gusarju pa želim čimhitrejše okrevanje in vrnitev med ostale gusarje.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala! Gusar je čist OK, sploh ga ne boli...mama je bolj slabo:-( Saj veste, v glavi se vrti film: kaj bi bilo, če....na srečo se je kar dobro izteklo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe torbice.
    Ampak tvoj gusarček ima letos prav smolo. Ma, samo, da ni hujšega.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tebe se vedno splača dražit :) Pred leti, da si spet začela šivat, in zdaj z raznimi torbicami :)
    Super si jih naredila in verjamem, da bodo tudi nove dobre. Pa super ideja, da uporabiš kar prt :) Jih včasih dobiš v boljših barvah oz. vzorcih kot metražo.
    Gusarju pa želim, da se mu zobek lepo zaraste nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite torbičke. :)

    Bogi mali gusarčke. Naj se hitro pozdravi.

    OdgovoriIzbriši
  9. tole pa je bil gusarski podvig.. že kar preveč gusarski:(( glavno, da se je vse rešilo pravočasno, zobek se bo pocajtal, pogumni gusar pa tudi.

    torbice - krasne. bo treba k mašini:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite torbice mini in maxi :)

    OdgovoriIzbriši
  11. So me kar zobje zaboleli, ko sem prebrala tole o Simonu. Poznam pa dva primera, ko so sadili zobe. V enem uspešno, v drugem pa žal ne, a samo zato, ker so pri nas preveč mečkali in je bilo prepozno. Tako, da ima Simon veliko možnosti, da saditev zares uspe.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako se naredi tako torbico?

    Ni mi jasno, kako zadrgo zaokrožimo...

    OdgovoriIzbriši