sobota, 16. januar 2010

Zimski trojček

od ponedeljka do danes so po večerih nastajali ti mehki pisani lepotci:

Delani so na zalogo, za hude čase:-))) hecam se...ampak če želim uresničit moj projekt, jih bo do naslednje zime nastalo še najmanj dvomestno število (parov seveda). Od marca naprej bomo vrtnarili, zdaj pa je še čas.

Ta kupček pa zaenkrat samo še gledam. V preteklem tednu sem peljala šivalni stroj an redni letni servis in ker v Elni MB prodajajo tudi volno in ker so imeli 30% znižanje na te bunke in ker imam njihovo kartico...in...in...no ja, vsak izgovor pri de prav, baje.....kupil me je ta kupček ognja:

in neeeee Sonja, ni rozi, ampak prave sivo oranžno rdeče ognjene barve! Čisto moje barve:-)
Sicer ne delam reklame z etiketami, ampak volna iz KIKa se žal s tem ne more primerjati - moj črni šal je po par pranjih že malo manj črn:-(

8 komentarjev:

  1. Zelo pridno si tole naštrikala in res jih bo prava zaloga, če ti bo šlo tako dobro naprej. Tale bunkasta volna pa prav simpatično zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lej jo no, te je čist zasvojilo tole nogavičkanje :) Kaj bo le Božiček decembra počel, če boš že januarja vse naštrikala??? :))
    Volna pa, sori.. ampak tko hudooooo pink zgleda tistole vmes, da meni ni treba nič prodajat, da tole ni rozi :))))) Lepa je. In verjetno bo potrdila pravilo: Kolko dnarja, tolko muzke. Težko me kdo prepriča, da so poceni izdelki narejeni za dolgi rok.
    Ampak veš, tud če ni rozi, je pa rdeča, pa sive bunke ima :) bi toook fajn popestrila moj plašč :) Še dobro, da moram v knjižnico nazaj knjige nest, pa je Elna zraven. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. .-))) Sonja, imajo tudi roza in vijola volno...
    Štumfki so me pa zasvojili
    Tiara, hvala za komentar

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš, saj pravaprav ne rabim roza in vijola.. rabim nekaj točno takega.. za k dolgočasnemu sivemu plaščku in za k živemu rdečemu (saj ne, da bi ga že končala... zardevam, zardevam.. )

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa si dobro skrila te nogavičke? :)
    Ta volna pa izgleda res super barve.
    Jaz pa sem uspela ostat brez te bunkaste. Še dobro, da je niso imeli, sicer bi se utopili v šalih :)

    OdgovoriIzbriši
  6. A šivalni stroji imajo tudi redne servise? :):) Nogavičke zgledajo tople, komaj čakam, da vidim, kaj bo nastalo iz tega kupa volne. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, so tele tvoje štirkarije lepe!
    se človek že ob pogledu na njih toplo počuti, kaj šele, ko jih obuje!!!
    šal bo pa tudi vrhunski! komaj čakam rezultat!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši