nedelja, 24. januar 2010

Moja resnica

pa naj bo...Mka in Mravljica sta me določili za ....kaj že?
:-)))
tukaj je mojih 7 Resnic:
1. Malokdo ve, da se mi je v "kristusovih letih" na dopustu podrl moj svet, v katerem sem se počutila ljubljeno in varno. V morju je ostal moj življenjski sopotnik in oče starejšega otroka. Ko sva se s hčero končno uspeli vrniti domov, sva za povrh še skoraj ostali na cesti, ker se je nekdo odločil, da mu pripada naš dom...po letih pravdanja sem dokazala svoj prav in postala močnejša, predvsem pa prepričana, da me prav nič več ne more spraviti na kolena.

2. Imam (pre)dolg jezik, običajno glasno razmišljam tudi takrat, ko ni primerno in zaželjeno:-)) So mi že davno povedali, da me bo "jezik enkrat kaznoval", ampak zaenkrat še dobro vozim s tem.

3. Težko odpuščam, zato je (baje) težko živeti z mano...

4. Na pragu 40-ih sem si ustvarila "novo družino" in ne obžalujem niti minute (no, saj se tudi pri nas pogosto naberejo nevihtni oblaki ter grmi in treska:-)))....otrok mi je podaljšal mladost - dobesedno!

5. Že dve poletji (in letos bom spet) ob prvem oblačku na nebu hitim na vremenski portal čekirat vremenske napovedi...ko nam je avgusta 2007 toča potolkla novo streho na hiši in strešna okna ter vse okrog bajte, me je strah. Pravzaprav je malo Štajercev, ki ob temnih oblakih ne gledajo s strahom v nebo...

6. Uživam v samoti - pravzaprav sem sama sebi zelo dobra družba:-)) Takrat uredim misli in planiram za naprej :-))

7. Čeprav pridejo trenutki, ko bi vse skupaj poslala v......, še vedno rada hodim v službo. Uživam ob delu z mladimi in kljub temu, da "je današnja mularija nemogoča", rada učim. Sicer se najdejo izjeme - ali jih kje drugje ni? - ampak vsako leto znova mi dokažejo, da se dobro poplača z dobrim in bolj kot vsa visoka znanost je pomembno, kako učiti.
Bolj me "grizejo" druge stvari, recimo, kako sodelavce prepričati, da je treba vsako leto učiti malo drugače....predstavljajte si, da 15 let vsak večer berete isto knjigo:-)))))

našlo bi se še kaj, brez skrbi, ampak to sem jaz.
Namenoma nisem pisala o ustvarjanju, saj to že itak veste:-)))

6 komentarjev:

  1. knjigo bi lahko napisala... to mi je najprej padlo na pamet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, tole je bilo kar težko brati...privoščim ti podaljšano mladost, saj si si jo zaslužila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pohvale, da si toliko napisala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesela sem, da so ta vprašanja krožila med nami, saj sem tako izvedela marsikaj, pa ne mislim s tem, da sem zadovoljila svoji radovednosti, ampak to, da počasi spoznavam vsa dekleta, ki nekako preko blogov živijo vsak dan z menoj. Očitno si marsikaj prestala, ampak hkrati se mi zdi, da si zelo močna in odločna ženska.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res si močna in občudujem te, da nisi obupala ali postala zagrenjena. Tudi rada slišim, da nekdo še rad uči, kajti tudi jaz še vedno rada delam z mularijo, samo razumeti jo je treba na njihov način.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za vaša mnenja. To sem jaz, s kožo in kostmi :-)))

    OdgovoriIzbriši