sreda, 17. junij 2015

Zeleni prsti v juniju...

...ali zakaj sem vedno znova hvaležna, da imam pokritih nekaj kvadratov vrta:

 Šlankarce - solatne kumare rodijo ko nore :) V solati, z jogurtom, v omaki, kar tako,...spet se jih bomo najedli do sitega in še za sosede bo ostalo.


Paradižnik lepo kaže, pa sem ga samo potaknila v zemljo in pokrila s posušeno travo, da ima noge na toplem :)


Mokra pomlad je seveda spet poskrbela za slinarje. Ponavadi se ne sekiram, ko kaj ne zraste ali ne uspe: enkrat je cvetača, drugič je zelje, tretjič fižol...vedno nekaj zraste. Vendar, kar je preveč, je preveč. Letos so popolnoma pokosili dve veliki gredi solate in tako naluknjali glave zelja, da sem ga  zmetala na kompost. Ob razmišljanju, kaj je manjše zlo: okoli gred potrositi s čim konkretnim ali do jeseni kupovati zeleno solato in vse ostalo, ker je rastlinjak pač premajhen za vse, sem se odločila za prvo možnost: nabavila sem "konkretno zadevo" v lepem modrem paketu z vonjem po meti, baje ni strupeno in ima odvračalo za domače živali. Nekaj dni sem se izogibala vrta, ker je na plan prilezlo vse, kar se je skrivalo v zemlji in ni bilo ravno lepo na pogled.... kot je pisalo v navodilih, sem čez dva tedna potrosila še enkrat in zdaj je v glavnem mir. Tu in tam še vidim kakšnega, kar sploh ni moteče. V dokaz ponujam solato na gredi, ki jo že nekaj dni zaliva dež in baziliko v rastlinjaku, ki ji ne manjka niti list:




Rastlinjak je v polnem cvetju :) Pridno režem in sušim zelišča, letos bom prvič posušila laški smilj, seveda za kremo in milo:)

Zadnje dni pa se - tudi zaradi vremena - ukvarjam predvsem z vsebino moje korp´ce:


4 komentarji:

  1. hmm.. kako pa zgledajo te šlankarce.. zakaj pa mi nimamo še nobene kumare????? tebi tako vse rata.. pa naj bo to zeleno na vrtu al pa super lepi štumfi :) še dobro, da sem preskrbljena za nekaj časa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, to so cepljene solatne kumare. Še vedno je čas, da jo posadiš.

      Izbriši
    2. Ah bejž.. saj veš, kako je s sajenjem pri nas :) jaz sem pa mislila, da boš rekla, da lahko na solato pridem :P

      Izbriši
    3. tudi za to bi bil res že čas...pa je povabilo sploh potrebno? :P

      Glede sajenja pa...da razkuri se že enkrat in rezerviraj en meter rastlinjaka zase, splača se

      Izbriši