petek, 9. januar 2015

Prve letošnje tortice :)

...in nujno sem morala preizkusiti nove modelčke, ki sem si jih privoščila pred koncem leta. Včeraj zvečer sem imela "nočni šiht": čez dan ni časa, med vikendi se pospešeno učimo, Simon je bil v decembru 3 tedne doma in zdaj lovi ocene. Zvečer po osmi uri sem začela čarati, danes pa postavljam na ogled:
* rožice, ki dišijo po vaniliji in geraniji:

* ognjič, tokrat v bolj bledi izvedbi, ker ga ni bilo več veliko:


* čokolada, zame med najboljšimi mili, pa še čudovito diši po temni čokoladi. Malo sem se igrala (bolj učila) s svirlčki

* srčki in tortice, ki dišijo po grenivki, z dodanim  kokosovim mlekom.

4 komentarji:

  1. Kar ugriznila bi vanje. Če pa še dišijo...

    OdgovoriIzbriši
  2. simpatične, pa še za valentinčka bodo prav prišle, srčkaste oblike, kar vonjam jih.. čudovito lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Suzi, ob priliki dobiš kakšnega:)
    Irna, na to sploh nisem pomislila...ravno takrat bodo nared.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot uporabnica mila, lahko le rečemo - noro, noro fajn zadeva. Še enkrat hvala, da o "kremi" ne govorim. Super je!

    OdgovoriIzbriši