sobota, 16. avgust 2014

Marmelada, čokolada....

...letošnji dopust je bil prava loterija. Ko smo končno ujeli dobrih 10 dni lepega (morskega) vremena v paketu, smo dan pred odhodom domov dobili dodatek: vihar, utrgan oblak in točo - čez dobro uro pa spet nebo brez oblačka, sonce....narobe svet. Treba bo spet nazaj, na smokve.

Doma pa kaos - polomljene sončnice, od jutra že ravnam fižolovke, pobiram paradižnik, melancane, stročni fižol in kuham, čistim, zamrzujem...


Ko sem v pečico naložila še zadnje kozarce s paradižnikovo mezgo, so se mi v oko zataknile zrele slive v košari. Če jih pustim, bodo do jutri polne mušic...pa sem se lotila:


S. že od junija "jamra", da kuham čudne marmelade...marmelada je baje samo iz enega sadja in (pre)sladka. Takih pa letos skoraj ni, saj vsakič kombiniram nove okuse in barve:-)) Letos prevladujejo robide, ki jim mokro poletje prav ugaja. So skoraj brez koščic in jih ni potrebno pasirati. Vsakič imajo drugačen dodatek: ribez, marelice, borovnice, maline, kar sem pač obrala okoli vrta.
Včeraj je nabral je slive in se pozanimal, ali bom skuhala marmelado...naj mu bo: imamo pravo sladko slivovo marmelado :-))
Ampak...ko je v loncu ostal še dober liter mase, sem vanjo nalomila temno čokolado. Božansko! Čokoladnih namazov sploh ne maram, ampak tole...tole gre jutri zjutraj na palačinke:-))) Ko sem na glas razmišljala, kako se bo obdržala v kozarcih, sta domača degustatorja zatrdila, da se sploh ne bo imela časa pokvarit:-))
Jutri pa naprej...na programu je namaz iz jajčevcev in vsega ostalega, kar trenutno najdem na vrtu.


3 komentarji:

  1. Vidim, da delaš odlične marmelade.
    Prosim za recept za namaz iz jajčevcev.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, letošnje poletje samo pacam po kuhinji, drugo ustvarjanje je trenutno na stranskem tiru. Pač ni vroče:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Domače dobrote in pridne roke:)

    OdgovoriIzbriši