nedelja, 9. februar 2014

Dragon´s tail - končno!

...pravkar sem popletla zadnjo petljo in da slučajno koga ne raznese od radovednosti, sem pred pranjem naredila eno za pokušino:


Porabila sem 2 štreni volne za nogavice (ostalo mi je še kakšne 3 metre volne, iz katere bom naredila cofke), vrst nisem štela, sem pa naredila 48 "špičkov". Zdaj se pa ne morem odločiti, kaj to je - ruta ali šal? Sploh ker moja "profesionalna deformacija" zahteva stroge linije in absolutno simetrijo....kakor koli, ko se posuši, bom prelikala in na škrice dodala lesene perle in cofe. Takrat se bom tudi še enkrat važila z njim.
V naslednjih dneh bom začela še enega, za eno fejst zmajevko, ki kmalu praznuje. Vsekakor si ga zasluži najmanj toliko kot jaz:-)))

In naj kar tukaj odgovorim na vprašanja o vzorcu:  vzorec Dragon´s tail je dostopen na netu  (brezplačen), plete se zelo enostavno, na eni strani se dodaja, na drugi pa odvzema. Splača se narediti poskusni vzorec, ko "pademo noter", se plete brez navodil. V originalu je uporabljen vzorec samih desnih petelj, jaz sem pa po stari navadi malo po svoje...ne mi zamerit, ampak treba je probat, to pa menda ni pretežko?

2 komentarja: