sobota, 12. januar 2013

Tja in spet nazaj...

...ali zakaj preživeti januarske večere s čajem in knjigo v roki:-))
Ko je pred leti razsajala "prstomanija", sem obupala že nekje pri 50.strani...dolgočasno. Hobit na velikem platnu je poskrbel, da sem spet začela brati o Bilbovih dogodivščinah. Tokrat dobi film čisto desetko, knjiga pa...hmmm...recimo štirico. Ustvarjalci filma so res dali svoji domišljiji krila:-))

Med branjem pa je nastajal prvi "prototip" - fisherman´s hat po moje:-))



Precej je bilo (dvojnega) dela: izbiranje volne, debelina pletilk, število zank, dodajanje, preračunavanje, snemanje,.......in ker je bil maneken tokrat neverjetno potrpežljiv, je seveda prva kapa njegova. Ko sem pošila zadnje nitke, je sledil šok - notranja stran bo baje zunaj, torej sem tudi nitke šivala dvakrat :-)
naj mu bo - tokrat

6 komentarjev:

  1. Luštna kapica. Prav gotovo bolje zgleda takole obrnjena, kot na drugo stran :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je takole, na "narobno" stran... verjamem pa, da je bila tudi "prav" čisto "kul" :))

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala! Žal mulc vztraja - notranja strn je "prava", čeprav ni tako lepa

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet lep izdelek! Pohvale!
    Po tvojih navodilih sem spletla že nekaj parov nogavic in še jih bom.Hvala za navodila, za motivacijo in za to, da lahko kukam v tvoj svet.Uživaj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Anaja, hvala za prijazne besede! Kje se dajo videt tvoje umetnine? babji firbec pač:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. To se tudi moram še naučiti.

    Drugače pa Hobit, tiste 3h so prehitro minile in konec je bil spet tak da... nestrpno čakamo drugi del.

    OdgovoriIzbriši