sobota, 3. november 2012

Še tretjič...

...jopa, kaj pa drugega:-) Me mika, da bi naredila še kakšno, ampak...zaenkrat je res dovolj! Jopa je iz "kuhane volne" - tako so v štacuni imenovali rahlo sfilcano pletenino s kodrasto površino. Šiva se super, niti robiti ni bilo treba, za zapenjanje sem pa tokrat izbrala nete, ki so se ravno štirje že dalj časa valjali po predalu.


Počitnice se končujejo. Poleg šivanja (standard - pižame, trenirke, jope, majčke, skratka nič posebno novega) sem spet "padla v korp´co in za spremembo nisem pletla nogavic:
Več pa pri sosedih

2 komentarja:

  1. ciao nelya,
    lepa jaknica. sama že leto dni v mislim šivam svoj plašček iz kuhane volne (blago imam kupljeno že od lanske zime). pa nisem našla še pravega modela - rada bi plašček s kapuco in modela A, in s pasom. ja, pa podložen mora biti. sem pregleda že toliko burdinioh krojev, pa nisem našla.
    baje je kuhana volna fajn za šivanje, ker ne rabiš robit. ali se jo lahko lika? ali so robe na rokavih zarovila ali pustila kar "žive"? baje eni tako delajo pri kuhani volni.
    hvala in lp, alina.

    OdgovoriIzbriši
  2. pozdravljena,
    kuhana volna se šiva super,robovi se ne cefrajo in vse robove sem pustila "žive" - nisem robila, ker bi bilo predebelo. Blago je rahlo elastično, zato sem pri ovratniku podložila s trakom, da se ne razteguje. Moj ni podložen,ker bom nosila kot jopo

    OdgovoriIzbriši