sreda, 19. september 2012

4000

...in še malo...od sredine julija do sredine septembra..od Igre prestolov do Plesa z zmaji...
Seveda ni moglo mimo mene, kako bi le! Vmes sem na polovici že skoraj obupala, pa me je spet povleklo v vrtinec spletk, bojev, ljubezni...od Arye, Roba, Tyriona,....do Jona, Cersei, Daynerys...in ni še konec! Komaj čakam šesto knjigo!

Seveda se tudi shramba polni:

:-))

4 komentarji:

  1. še ne vem, še delam na tem:-))) Najlažje je štrikat, z vsem ostalim imam rahle probleme

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna,na vseh področjih.
    Za štantek pa le povej-pridem.



    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, res si pridna. Tudi sama sem se sedaj, ko me je začelo zebsti v noge, vrgla na štrikanje nogavic. Samo nisem pol tako pridna kot ti. čeprav gre kar hitro naprej, samo čas si moraš vzeti. LP

    OdgovoriIzbriši