nedelja, 3. junij 2012

Kdo krade čas?

Resno...a kdo ve?

Posušila sem bezeg in akacijo za čaj, letos prvič kuhala bezgov sirup.....in to je vse:-))

Sezona jagod je na vrhuncu, zato sem danes po dolgem času malo eksperimentirala v kuhinji. Jagodna torta je že dobila noge, tole se pa še hladi:

JAGODNI DŽEM Z RABARBARO:
Potrebujemo jagode in rabarbaro v razmerju 2/3 jagod in 1/3 rabarbare: jagode narežemo, rabarbarina stebla olupimo in narežemo na koščke. Vse skupaj damo v emajlirano posodo, posujemo s sladkorjem in pustimo nekaj ur, da jagode spustijo sok. Potem pristavimo, dodamo sladkor po okusu (ali želirni sladkor po navodilu z vrečke), pobiramo pene in kuhamo približno 1/2 ure.
Po želji zmiksamo. Napolnimo kozarčke in pokrijemo, da se počasi ohladi.
 Ker sem eksperimentirala brez natančno določenih količin in ker me je zanimalo, kakšen bo okus in videz, sem polovico džema pustila takole:

 ...polovico pa sem zmiksala:
V shrambi je nekaj jagodnega džema počakalo od lani, zato sem letos skuhala manjšo količino jagod. Nisem imela posebnih pričakovanj, ampak okus je zelo poseben in rahlo spomina na ananas. Priporočam!

O vremenu pa samo toliko:
Simon: mama, zakaj je letos april tako dolg?
mama: kakšen april? Saj je že junij, kje je že april...
Simon: zakaj pa je vreme še vedno aprilsko?

mama:  ----brez komentarja---- mi pa gre vreme na živce, to pa:-)))

3 komentarji:

  1. eh, pusti čas.. ta kar beži. Nikakor ne morem verjet, da je cel maj že mimo. Po drugi strani sem vesela, da je, ker to pomeni, da so počitnice blizu :)
    Pridna, pri nas jagode še vedno samo jemo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf,tole je pa zanimivo videti.Rabarbara je na vrtu,jagode tudi.Čeprav z polži bijem boj za vsak sadež.

    Čas pa kradejo,o to pa!!Sam ko jih dobim se jim ne bo dobro pisalo ;).


    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Po dolgem času zajadrala na tvoj blog in dobila super idejo kam z jagodami, rabarbaro pa tudi imamo doma. Jagod pa je letos toliko, da smo se jih že vsi najedli.

    OdgovoriIzbriši