nedelja, 6. maj 2012

Pisano, pisano...

...zdi se mi, da na vrtu vsako leto bolj kompliciram: kje bo kaj raslo, kako bomo sejali, katere vrtnine bomo kombinirali....glava družine se raje umakne in samo tu in tam pokomentira, da bi lahko končno kaj "normalnega" raslo na gredicah, Simon pa z veseljem pomaga  kupovati semena in sejati:-))
Ko sem pripravljala gredo za setev solate in sem ga spraševala, kje bo posejal berivko in glavnato solato, je čisto po moško rešil problem: pomešal je vso solatno seme, kar sva ga imela doma...

Rezultat?  Zelo pisan, zelo okusen in prva ponovitev sledi že v avgustu:

(braziljanka, unicum, ljubljanska ledenka, lolo - rdeča, lolo - rumena, ameriška rjavka, majska kraljica, dalmatinska ledenka, great lakes....mogoče sem še kakšno pozabila. Solatno seme pri nas pač kupujemo z očmi...)

4 komentarji:

  1. Krasne solatke! Moje so še v vrečkah, zanimivo, tudi jaz sem se letos odločila, da bom pomešala in posejala in sicer med bučke, ki so tudi še v vrečkah. Drugi teden.... upam... da v zemlji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa hvala bogu, da imaš vsaj enega pomočnika. :) Meni pa pomaga dveletni nečak zalivat in sadit sadike. :)))
    Pa super zgledajo te solatke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Viš, to se moram počasi od tebe navadit :))))) da se vse pomeša in vseeno raste :)))) pri nas smo še bolj po vrstah na vrtu, na balkonu pa najdeš vse zmešano :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. He he, pameten fant in tole zgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši