sobota, 17. marec 2012

Nogavičke za palčke

...že nekaj časa razmišljam, kako porabiti volno, ki ostane od para nogavic. Večji ostanki se sicer lahko kombinirajo v novih štumfkih, kljub temu pa je kup vedno večji, tudi zato, ker moje nogavičke nimajo dvojnikov. Zavreči? Ni slučajno! Košara se pa polni...
Zdi se mi, da sem rešila problem, kaj pravite?


Prvi prototipi že nekaj dni bingljajo domači mulariji na ključih, trenutno še tuhtam, kako (bolj) zanesljivo pritrditi obroček, ampak proizvodnja se lahko začne. Seveda bo serija velika, vendar je v kupu ostankov toliko barv, da sploh ni skrbi, da bi se ključi lahko zamenjali:-))))


Hali, žreb ti je namenil nogavice v toplih barvah, ki pogrejejo še tako mrzle prste.  Dodatek pa bo grel ključe:-)))

6 komentarjev:

  1. Hej, ampak tole je pa super ideja, da ključke varno skriješ v en štumf :)
    Hali bo pa imela lepe štumfke ♥ ♥ mene so pa eni zeleno oranž včeraj zvečer greli. Uporabna reč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uauuu prekrasni so in potem še mini nogavička...očarana sem :-) HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako majhno, toplo in luštno .... super. Čestitam Hali. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lušna ideja in super izvedba. Le kako ti uspe splesti takole miniaturco?

    OdgovoriIzbriši
  5. Supe rideja z mini nogavičkami, da se oboju ključe :) Hali tebi pa čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  6. :-)))) hvala
    Simona, ta mičkena se splete enako kot velika :-)))) le malo več gužve je v rokah.Pa še dveh ni treba delat:-)))

    OdgovoriIzbriši