petek, 2. december 2011

Božičkova delavnica 2011

....ali čez 7 let res vse prav pride:-)))
Razmišljam, da sem mi ne da, da ni časa, da sem že "prestara" za take hece, da ne bi dala denarja za nakup ustvarjalnih materialov, da...(še venček izgovorov bi lahko napisala)...ampak mulc že od sredine novembra vztrajno načrtuje, daje predloge, riše načrte, sitnari, komaj čaka na začetek... torej mi res ni preostalo drugega kot da začnem brskat, kombinirat, načrtovat, iskat najugodnejše variante in predvsem take, da bodo primerne za mlade prstke...
Začela sva že prejšnji vikend - s sušenjem pomaranč, mandarin in limon:


Vedno znova sem presenečena, kaj vse skrivam po škatlah in predalih...

kaj vse bo nastalo iz vsebine teh kišt, še ne vem natančno, vem pa, da imava dovolj dela za vse predpraznične vikende v decembru:-))) Ob tem bom kupila še par paketkov belega FIMO  za ....naj ostane zaenkrat še skrivnost:-))

Tudi vam želim prijetne predpraznične dni!


1 komentar: