sobota, 5. november 2011

Pozno jesensko?

...ali mogoče tik pred zimo? Današnje vreme prav nič ne diši po zimi, na terasi je 20 + in če ne bi pihalo, bi bilo prav prijetno. Čeprav do pospravljanja okrog hiše in sajenja čebulic še nismo prišli, je bil krompirjev teden zelo produktiven.
Oblekla sem mulca: žametne hlače, telovnika, majčke in pižame. Nekaj na sliki, nekaj pa še zunaj na štriku :-)))

Moja nova tunika, blago iz Kilometra, kroj iz Ottobre:


Na vsakem sprehodu MORAM Simonu odrezat vsaj eno leskovo šibo.  Pred vrati jih je bil že cel kup, iz katerga je nastal jesenski venček:



Leskovke sem narezala na 5 - 10 cm dolge kose. Na papir sem narisala krog, Simon je nalagal palčke in sproti sem jih lepila z vročim lepilom. Ježki na venčku so semenski koški ameriškega slamnika. Čeravno ni vrhunec floristike, je mulc zelo zavzeto sodeloval in venček  bo tudi edini okras pred vhodom do pomladi. Žaba na notranji strani okna pa je iz ene druge zgodbe:-)))






8 komentarjev:

  1. Uf,koliko si pa ti pridna!!!!!!!!!
    Tole je cela jesenska kolekcija!!
    Bravo!!

    In venček?
    Kot nekdo,ki je tule strokovno podkovan lahko zatrdim,da je floristično dodelan,tehnično zapolnjen in če ti na ustnice privabi nasmešek je nenadomestljiv ;) .

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti za (pozitivno) mnenje! Večkrat kaj namotava ali pa sama namečem skupaj, čist po občutku. Včasih uspe, včasih pa tudi ne:-))
    Šivarije so pa bile nujno potrebne, zima je pred vrati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super šivarije. Ne vem, zakaj je tebi tok enostavno veliko količino zašit :) Ko bi le smrklje nosile majice v istem kroju, ne pa da se dečva zmišljuje.. eno mal daljš, drugo mal krajš, pa tak brezrokavnik, pa tako zadrgo na jopico.. :))) Ampak tako pridna kot sta vidve z Valentino ne bom pa nikoli. Tudi jaz kompliciram, ne samo dečva :)))))
    Lep venček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pri nas kompliciramo z barvami, s kroji zaenkrat še ne:-) Če pomislim, pa so punce bolj kapricaste in tudi moja si zmišljuje. Zase uporabljam par preizkušenih krojev in eksprimentiram pač z blagom.Trenutno ni bilo časa za eksperimente:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna - venček pa prikupen. Hvala, ker si idejo delila z nami. Te za novoletne praznike mogoče posnemam.

    OdgovoriIzbriši
  6. A za šivanje blaga iz Kilometra rabiš overlock ali zadostuje dvojna igla na navadnem stroju? Saj je pletenina, ne?

    OdgovoriIzbriši
  7. Odvisno kakšno blago šivaš. Če šivaš džesi, ga šivaj z čist ozkim cik.cakom, recimo širine 1 mm in iglo za džersi, obrobe pa z dvojno iglo. Tu bi znala Sonja kaj več povedat. Sama šivam z overlockom, obrobljam pa ali z dvojno iglo ali pa z overlock šivom navadnega šivalnega stroja

    OdgovoriIzbriši
  8. Ribica, po moje se da tudi samo z navadnim strojem. Jaz sem bolj smotane sorte od Nelye, pa vse majice iz pletenine najprej zašijem z navadnim strojem, z ravnim šivom. Le tisto res raztegljivo blago sproti malo raztegujem, sicer dečva ob oblačenju potrga vse šive. Je res, da potem obrežem in obrobim z overlockom, šlo pa bi tudi s cikcak šivom navadnega stroja.
    Robove večinoma prešijem z dvoiglovko, ki jo namontiram na navaden šivalni stroj.
    Ko bom velika, bom imela "iberdeck" oz. stroj, ki bo delal samo prekrivni šiv :))))

    OdgovoriIzbriši