torek, 5. april 2011

Za dežjem vedno posije sonce...

...tudi na mojem krtinovcu... V začetku marca je moj krtinovec kazal zelo žalostno podobo. Lansko jesen nisem bila "v formi" za skakanje okrog bajte in neporezana zelišča so bila po čudni mrzlo-topli in mokro-suhi zimi čisto črna. Za začetek sem vse skupaj okopala in porezala do zemlje ter čakala, čakala...in čeprav je že kazalo, da bo potrebno narediti popolnoma nov nasad, so timijani in žajblji v teh toploh dneh pognali prve listke. Med plevelom so poganjale tudi mlade rastlinice, ki sem jih razsadila. Krtinovec bo poleti spet dišal:-)))

2 komentarja:

  1. Potrpi, še kaj se bo sramežljivo pokazalo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, me prav veseli. Tudi sama sem nekaj podobnega storila na mojem mini zeliščnem vrtičku in me zanima če še bo kaj iz njega :)

    OdgovoriIzbriši